Понеділок, 11.12.2017, 14:19

Вітаю Вас Гість | RSS
Сайт Добровеличківської спеціалізованої загальноосвітньої школи-інтернату І-ІІІ ступенів Кіровоградської обласної ради
Головна | Каталог статей | Реєстрація | Вхід
Меню сайта

Головна » Статті » ШМО природничо-математичного циклу » Матеріали ШМО

Протокол №3 від 24.12.2014 р.

Протокол №3

засідання ШМО вчителів природничо-математичного циклу

від  24  грудня  2014 року

 

Присутні: всі члени ШМО та учні 10-11 класів, слухачі МАНУМ

 

Тема: Сучасні інформаційні технології                

 

Форма проведення: практичне заняття

Мета: визначення рівня готовності педагогів до впровадження сучасних інформаційних технологій.

 

Порядок денний

1. Опрацювання положень конкурсів «Вчитель-новатор», «Проектування ІТ-контенту сучасного уроку» (Калашник О.А., ЗДНМР)

2. Веб-квест як сучасна педагогічна технологія (Лавренюк К.П., Калашник Ю.О.)

3. Про підготовку до участі у конкурсі-захисті науково-дослідницьких робіт МАНУМ (Трощинська О.П.)

4. Про результати участі учнів школи у районних предметних олімпіадах та конкурсах (Калашник О.А., ЗДНМР)

5. Відкритий урок як засіб професійного самовдосконалення вчителя (самоаналіз відкритого уроку, його обговорення) (Галіченко Т.В.)

 

По першому питанню слухали заступника директора з навчально-методичної роботи  Калашник О.А., яка ознайомила присутніх із положенням про обласний методичний огляд-конкурс  «Проектування ІТ-контенту сучасного уроку» для вчителів основної та старшої школи загальноосвітніх навчальних закладів. Розглянуто конкурсні фахові роботи, розміщенні у методичній збірці, підготовленій кафедрою ТІМСО КОІППО імені Василя Сухомлинського.

Калашник О.А. ознайомила також з положенням про проведення Десятого Всеукраїнського конкурсу « ВЧИТЕЛЬ-НОВАТОР». Його метою є опанування освітянами сучасних педагогічних та інформаційно-комунікаційних технологій, заохочування педагогів у розробці та впровадженні мультимедійних програмних засобів навчання. Конкурс спрямовано на підвищення якості навчання за допомогою ІКТ, розвиток ініціативи педагогів та мотивування педагогів до використання ІКТ в навчально-виховному процесі.

Опрацьовано статтю «Всеукраїнський конкурс «Вчитель-новатор» як індикатор розвитку загальної середньої освіти України» (НМЖ «Інформатика та інформаційні технології в навчальних закладах», № 2, 2014 р.).

 

З даного питання ВИРІШЕНО:

  1. Опрацювати самостійно тематичні методичні збірки КОІППО.
  2. Визначити можливості участі у конкурсах 2015 року
  3. Підготувати розробки для участі  в обласному конкурсі «Проектування ІТ-контенту сучасного уроку» (до 1 лютого 2015 року).
  4. Рекомендувати вчителям-предметникам оглянути роботи-переможці конкурсу «Вчитель-новатор» минулого року, розміщені на сайті конкурсу.
  5. Оцінити можливість участь у конкурсі за такими номінаціями: навчальний проект; виховний проект; навчальний контент; Он-лайновий освітній ресурс; навчально-методичне забезпечення.

 

По другому питанню слухали вчителів інформатики Лавренюк К.П. та Калашника Ю.О. Катерина Павлівна ознайомила з поняттям веб-квеста, його структурою, видами завдань для веб-квесту, з алгоритмом створення веб-квесту (виступ додається).

Калашник Ю.О. представив підбірку розроблених веб-квестів (інтернет-ресурси)  з усіх навчальних  предметів природничо-математичних дисциплін (посилання на адреси та презентація додаються). Юрій Олександрович провів навчання колег з планування та створення веб-квестів.

З даного питання ВИРІШЕНО:

  1. Здійснити пошук у мережі Інтернет предметних веб-квестів.
  2. Проаналізувати можливості створення  веб-квестів та залучення до них учнів школи.

 

По третьому питанню слухали Трощинську О.П., вчителя біології та хімії, керівника природничо-математичного відділення ШНТУ «Астра», яка ознайомила з рекомендаціями щодо оформлення учнівських науково-дослідницьких робіт та їх презентації на конкурсі.

Виступили учні, що є членами МАНУМ, які розповіли про результати відвідування ними консультативних занять. 

З даного питання ВИРІШЕНО:

  1. При оформлення науково-дослідницьких робіт врахувати рекомендації, підготовлені Кіровоградською МАНУМ.
  2. Підготувати роботи для участі у шкільному конкурсі-захисті науково-дослідницьких робіт (лютий 2015 р.)
  3. Своєчасно надати Трощинській О.П. підготовлені роботи для першої оцінки та корегування.
  4. Активізувати підготовку учнів до написання контрольних робіт.

 

По четвертому питанню слухали Калашник О.А., заступника директора з навчально-методичної роботи, яка підсумувала результати участі учнів школи  у районних предметних олімпіада та конкурсах.

 

ПІБ учень

клас

ПІБ учитель

результат

математика

1

Білий Данило

6

Калашник О.А.

5 місце

2

Білий Костянтин

10

Коваленко Н.М.

5 місце

3

Блохін Геннадій

10

Коваленко Н.М.

6 місце

4

Козіров Богдан

8

Коваленко Н.М.

7 місце

5

Степаненко Юля

7

Калашник О.А

3 місце

біологія

1

Сарданова Лідія

9

Трощинська О.П

учасник

2

Проценко Ірина

11

Трощинська О.П

3 місце

фізика

1

Білий Костянтин

10

Галіченко Т.В.

4 місце

2

Блохін Геннадій

10

Галіченко Т.В.

5 місце

3

Степаненко Юля

7

Галіченко Т.В.

3 місце

географія

1

Гоман Тетяна

11

Пасхал Г.П.

3 місце

хімія

1

Степаненко Юля

7

Трощинська О.П

учасник

2

Тупчієнко Святослав

7

Трощинська О.П

учасник

екологія

1

Білий Костянтин

10

Трощинська О.П

3 місце

2

Блохін Геннадій

10

Трощинська О.П

учасник

3

Мовчан Сергій

11

Трощинська О.П

учасник

4

Проценко Ірина

11

Трощинська О.П

3 місце

 

На районному конкурсі-огляді науково-дослідницьких робіт були представлені роботи з математики:

 Степаненко Юлія (7 клас) – «Використання кругів Ейлера для  розв’язування логічних задач»(вчитель Калашник О.А.) - І місце;

Кусенко Антон (10 клас) – «Діофантові рівняння» (вчитель Коваленко Н.М.) ІІІ місце.

 

З даного питання ВИРІШЕНО:

  1. Активізувати підготовку до обласних предметних олімпіад.
  2. Підготувати заявку на участь в районній олімпіаді з інформаційних технологій (вчителі інформатики).

По п’ятому питанню колеги обговорили відкритий урок з фізики «Густина тіла» 7 клас  (вчитель Галіченко Т.В.), на якому спостерігали за методами активізації пізнавальної діяльності учнів при вивченні фізики.

З даного питання РЕКОМЕНДОВАНО:

  1. Вчителям дотримуватися часових рамок уроку.
  2. Продумувати доцільність кожного виду роботи на уроці.
  3. Застосовувати різноманітні прийоми для кращого запам’ятовування основних понять, означень, символів та ін.

 

Голова ШМО                                                                          Коваленко Н.М.

Категорія: Матеріали ШМО | Додав: ЗДНМР (28.03.2015)
Переглядів: 1437 | Теги: протокол, ШМО | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Ім`я *:
Email *:
Код *: