Вівторок, 21.11.2017, 05:02

Вітаю Вас Гість | RSS
Сайт Добровеличківської спеціалізованої загальноосвітньої школи-інтернату І-ІІІ ступенів Кіровоградської обласної ради
Головна | Каталог статей | Реєстрація | Вхід
Меню сайта

Головна » Статті » ШМО природничо-математичного циклу » Матеріали ШМО

Протокол №4 від 13.03.2015р

Протокол № 4

засідання ШМО вчителів природничо-математичного циклу

від 13 березня  2015 року

Присутні: всі члени МО, шкільний практичний психолог

Порядок денний

  1. Сучасний урок. Вимоги до сучасного уроку.
  2. Робота з учнями з різними типами сприймання   навчального матеріалу. Консультація психолога.
  3. Про формування комунікативної компетентності учнів 5-7 класів під час навчання математики
  4. Відкритий урок як засіб професійного самовдосконалення вчителя (самоаналіз відкритих уроків, їх обговорення)
  5. Про підсумки проведення предметних тижнів.
  6. Готуємося до ДПА-2015

 

Урок – це дзеркало загальної і педагогічної культури вчителя, мірило його інтелектуального багатства, показник його світогляду, ерудиції.

 В.О.Сухомлинський

 

По першому питанню ознайомилися з рекомендаціями щодо підготовки та проведення сучасного уроку, переглянувши відеозапис "Урок. Самоаналіз уроку", підготовлений заступником директора КОІППО, кандидатом педагогічних наук Голоднюк Л.С., потренувалися у визначенні та формулюванні мети уроку (додаток 1)

По другому питанню слухали практичного психолога Коваль К.К., яка ознайомила присутніх із результатами дослідження «Домінуюча система сприйняття», мета якої - визначення типу сприйняття вихованців: аудіалістичний, візуалістичний, кінестетичний. У дітей з різним типом сприйняття суттєво відрізняються особливості розумової праці (наприклад, особливості запам’ятовування, уваги). Якщо батькам та вчителям відомо до якої групи відноситься дитина їм легше будувати з нею стосунки (виступ додається).

З даного питання ВИРІШЕНО:

  • Учителям-предметникам ознайомитися досконало із результатами діагностики учнів з 5 по 11 класів.
  • Під час проведення уроків враховувати особливості вихованців  та викладати матеріал, використовуючи всі канали сприйняття: зір, слух, кінестетичні канали.

 

По третьому питанню слухали Калашник О. А., вчителя математики, яка повідомила, що методична розробка «Формування комунікативної компетентності учнів 5-7 класів під час вивчення математики» пройшла апробацію схвалена радою науково-методичної лабораторії природничо-математичних дисциплін (протокол від 29 січня 2015 року №1) та затверджена на засіданні науково-методичної ради КЗ «КОІППО імені Василя Сухомлинського» (протокол від 03 лютого 2015 року № 1).

Калашник О.А. ознайомила з основними положеннями методичної розробки (виступ додається).

З даного питання РЕКОМЕНДОВАНО:

  1. Представити методичну розробку під час творчого звіту вчителів, що атестуються (Калашник О.А.)

 

По четвертому питанню організовано обговорення відкритих уроків:

  • 3 березня 2015 року 10 клас проведено відкритий урок алгебри  з теми "Формули перетворення суми і різниці тригонометричних функцій у добуток" (вчитель Коваленко Н.М.)

Створені вчителем умови (повторення і вивчення нового матеріалу, робота в парах, групах та індивідуально, колективна робота та диференційована з роздатковим матеріалом, психологічний настрой) допомогли учням зануритися у широке, ще незвідане, але змістовне і цікаве море тригонометричних функцій та формул.

  • 25 лютого 2015 року пройшов відкритий урок біології  у 7 класі з теми "Родина Складноцвіті або Айстрові" (вчитель Трощинська О.П.)

Протягом заняття учні перевірили свої знання про клас Дводольні рослини та ознайомилися з особливостями родини Складноцвіті або Айстрові, а підготовлені ученицями Швець Анітою та Алєксєєнко Тамарою  повідомлення про представників цієї родини - соняшник та кульбабу показали можливості неординарного їх використання.

  • 10 лютого 2015 року відкритий урок математики у 6 класі з теми "Додавання раціональних чисел з різними знаками" (вчитель Калашник О.А.)

Урок проведений на високому професійному та методичному рівні. Протягом уроку діти перевірили свої уміння додавати числа з однаковими знаками та засвоїли правило додавання чисел з різними знаками.

З даного питання ВИРІШЕНО:

  1. Продовжити практику проведення відкритих уроків.
  2. Підготовити та провести до наступного засідання інтегровані заняття.

 

По п’ятому питанню виступила Коваленко Н.М., яка відмітила   якісну  підготовку та проведення предметних тижнів вчителями ШМО:

  • тиждень математики, проведений у школі з 9 по 13 березня 2015 року  насичений різноманітними заходами: математичні ігри «Найрозумніший п’ятикласник», «Хто розумніший за шестикласника?», «Математичний калейдоскоп», театралізоване дійство «У королівстві кутів», «Сірникова олімпіада», розгадування судоку «Магічний квадрат».
  • З 16 по 20 лютого 2015року в школі пройшов тиждень фізики: інтелектуальна гра ″Що? Де? Коли?″, ″Фізика від А до Я», гра ″Морський бій″;
  • З 9 лютого по 13 лютого 2015 року в школі проходив тиждень інформатики: конкурси «Вправний користувач комп’ютера», «Знавець середовища SCRАTCH», тренінг «Культура спілкування в Інтернеті», вікторина «Ерудовані та вправні»;
  •   З 02 по 06 лютого 2015 року в закладі проходив тиждень географії: інтелектуальна гра «Марафон ерудитів», пізнавально-розважальне свято «Міс Географія»,  географічні змагання між командами «Юні магеллани» (8 клас) та «Аборигени» (7 кл.).

З даного питання ВИРІШЕНО:

  1. Направляти інформацію про підсумки проведення тижнів у газети «Сільське життя», «Освітянське слово», для розміщення на сайті КОІППО у розділі «Дайджест шкільних новин».
  2. Систематизувати матеріали кожного предметного тижня та подати у шкільний методичний кабінет

 

По шостому питанню слухали Пасхал Г.П., заступника директора з навчально-виховної роботи, яка ознайомила з документами про організацію та проведення ДПА-2015:

  • Положення про державну підсумкову атестацію учнів (вихованців) у системі загальної середньої освіти, затверджене наказом Міністерства освіти і науки від 30 грудня 2014 року № 1547, зареєстроване в Міністерстві юстиції України 14 лютого 2015 року за № 157/266 (визначено дати проведення ДПА):

 - наказ МОН України від 20.02. 2015         №192 «Про проведення державної підсумкової атестації учнів (вихованців) у системі загальної середньої освіти у 2014/2015 навчальному році».

З даного питання ВИРІШЕНО:

  1. Вчителям предметів, які визначені (обрані) для ДПА у 2014-2015 н.р., глибоко вивчити Орієнтовні вимоги до змісту атестаційних завдань (наказ від 20.02.2015 р. №192» та дотримуватися їх при складанні атестаційних завдань.
  2. Підготувати куточки ДПА-2015 у кабінетах.
  3. Своєчасно підготувати атестаційні матеріали та подати для розгляду ШМО до 10 квітня 2015 року.

 

Голова ШМО                                                                      Коваленко Н.М.

Категорія: Матеріали ШМО | Додав: ЗДНМР (28.03.2015)
Переглядів: 2384 | Теги: протокол, ШМО | Рейтинг: 2.0/1
Всього коментарів: 0
Ім`я *:
Email *:
Код *: