Понеділок, 11.12.2017, 14:23

Вітаю Вас Гість | RSS
Сайт Добровеличківської спеціалізованої загальноосвітньої школи-інтернату І-ІІІ ступенів Кіровоградської обласної ради
Головна | Каталог статей | Реєстрація | Вхід
Меню сайта

Головна » Статті » ШМО природничо-математичного циклу » Матеріали ШМО

Протокол засідання ШМО

Протокол №5  

засідання ШМО вчителів природничо-математичного циклу

від  09 червня   2015 року

 

Присутні: 6 членів ШМО

Відсутні: Устюжаніна О.В. (участь у засіданні профкому)

 

Тема: Портфоліо як засіб професійного самовдосконалення вчителя

             

Форма проведення:  захист портфоліо, представлення блогів вчителів та звітів про самоосвіту.

 

Мета: систематизація та узагальнення професійної діяльності кожного члена методичного об’єднання за навчальний рік.

 

Слухали звіти вчителів-предметників - членів МО вчителів природничо-математичного циклу: Галіченко Т.В., Калашник О.А., Калашника Ю.О., Коваленко Н.М., Пасхал Г.П., Трощинську О.П. про проведену роботу протягом 2014-2015 н.р.

Вчителі ознайомили з даними методичних паспортів за 2014-2015 н.р., де зазначені:

  • моніторинг навчальних досягнень учнів за 2014-2015 н. р.;
  •  виступи на педрадах, нарадах, семінарах, засіданнях МО, творчих груп різних рівнів;
  • проведені відкриті уроки, заняття, класні години;
  • результати участі у творчих професійних конкурсах;
  • результативність роботи з обдарованими учнями;
  • друковані роботи;
  • громадська діяльність учителя.

(Методичні паспорти вчителів знаходяться у власних портфоліо).

 

Слухали звіти вчителів-предметників - членів ШМО вчителів природничо-математичного циклу: Галіченко Т.В., Калашник О.А., Калашника Ю.О., Коваленко Н.М., Пасхал Г.П., Трощинську О.П.,  про виконання планів самоосвіти  (звіти -  у портфоліо )

 

Слухали заступника директора з навчально-методичної роботи  Калашник О.А., яка ознайомила з результатами анкетування «Аналізуємо та плануємо разом». Зокрема, було відзначено, що:

  • всі вчителі знають свої функції у структурі методичної роботи закладу;
  • більшість визначили вплив на підвищення професійного рівня шкільного методичного об’єднання , самоосвіти та інформації з Інтернету;
  • за самооцінкою своїх знань і вмінь більшість педагогів володіють методами мотивації навчальної діяльності, формування загально-навчальних умінь і навичок, предметних компетентностей, здійснення міжпредметних звˈязків, формами і методами тематичного обліку знань, критеріями їх оцінювання, використанням ігрових елементів, методами розвитку пізнавальної активності учнів, активними методами та прийомами навчання.

Проте потребують більшої уваги питання щодо:

  • вимог нового Державного стандарту освіти;
  • методів самоконтролю учнів;
  • використання Інтернет-технологій у навчально-виховному процесі;
  • самоаналізу уроку;
  • узагальнення власного досвіду роботи.

За результатами обговорення ВИРІШЕНО:

  1. При плануванні роботи ШМО на наступний навчальний рік врахувати дані опитування.

2. Перенести засідання з теми «Міжпредметні зв’язки як засіб формування системних знань та життєвих компетентностей учня» на наступний навчальний рік.

3. Рекомендувати членам ШМО активніше виступати у пресі про шкільні події; через сучасні ЗМІ поширювати власний досвід роботи.

4. Систематично опрацьовувати періодичну фахову пресу.

5. Стати слухачами майстер-класів від Дистанційної Академії та взяти участь  Інтернет-марафоні.

Голова ШМО                                                                   Коваленко Н.М.

Категорія: Матеріали ШМО | Додав: ЗДНМР (18.06.2015)
Переглядів: 2446 | Теги: ШМО | Рейтинг: 2.0/1
Всього коментарів: 0
Ім`я *:
Email *:
Код *: